Kallelse och program årsmötet 2021

Vi hoppas nu att vi alla snart kommer att vara vaccinerade och att restriktionerna lättar så att vi kan genomföra 2021 års årsmöte. I år planerar vi att samlas onsdagen den 6 oktober på den trevliga Blasieholmsrestaurangen.

PROGRAM:
Efter årsmötesförhandlingarna (som innefattar 2019 och 2020 års förvaltning) kommer 2020 års Alf Henrikson-pristagare, kapellmästaren Sven Idar att framföra ett urval av sina tonsättningar av Alf Henriksons dagsverser tillsammans med sångerskorna Susanne Ericsson och Birgit Carlstén. Det blir huvudnumret. Fler muntrationer planeras. Vi säljer som vanligt böcker, cd och verskort - betalning sker kontant eller via swish.

Före själva årsmötet samlas de som vill till en gemensam lunch. För 200 kronor får du en buffé med tre valfria rätter + sallad, bröd och kaffe. Vin och starköl finns att köpa.

ANMÄLAN: Anmälan till årsmötet sker till vår klubbmästare Gunilla Holma, nilla@nillasolution.se, 070-392 88 88 senast den 27 september. Den som vill delta i lunchen sätter in 200 kr på pg 436403-0. Ta gärna med gäster! Meddela vid förhinder. Om vi tvingas ändra något hör vi av oss.

PLATS: Blasieholmsrestaurangen, Blasieholmsgatan 4 C (T-bana Kungsträdgården), Stockholm.

TID:
Lunch kl. 13.30
Årsmöte kl. 14.30

Varmt välkomna - vi har saknat er!